måndag 4 april 2011

0142; Inlägg etthundrafyrtiotvå

Jag har haft ett par jobbiga dagar nu.. I lördags glömde jag bort min morgonmedicin vilket gjorde att den eftermiddagen och kvällen blev lite.. ja som de blev. Och igår skrev jag om hur jag mådde. Inatt fick jag inte sova alls, men har sovit ett par timmar idag på dagen - otroligt behövligt.

Jag ringde psyk imorse också, och fick information som jag verkligen behövde höra. Jag får hembesök på onsdag klockan 10. Och jag fick veta att min remiss till sjukgymnasten gått igenom så snart så kontaktar dom mig. På torsdag ska jag och min kontaktperson på psyk på ett möte.. Även på tisdag nästa vecka. Då ska vi till socialkontoret och ansöka om boendestöd. Så jag hoppas innerligt att det blir bättre nu.. och att jag får  svar från f-kassan snart... I need it..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar