måndag 11 april 2011

0147; Inlägg etthundrafyrtiosju

Så har den här måndagen börjat nå sitt slut. Idag sov jag väldigt länge, jag vaknade runt kl 14. Men min dag har varit rätt så fin, jag har varit inne i stan och shoppat lite, träffat några vänner som jag inte träffat på väldigt länge och till sist ätit asiatisk mat med Lena. 

Otroligt kul att träffa mina vänner, vi gick samma utbildning innan jag var tvungen hoppa av pga mitt mående. Dom är nu klara med utbildningen och är nu undersköterskor, jag har dock en termin kvar. Men det tar vi i framtiden - jag ska inte tänka på det nu.

Nu ikväll kom det ifatt mig att jag ska ta mig till Socialförvaltningen imorgon, och då kommer ångesten som en käftsmäll. Jag får ångest över att behöva sätta mig ensam på bussen, byta buss, gå till rätt adress, sitta ensam och vänta - sen samma procedur igen när jag ska hem. Jag kommer heller inte få mycket till sömn eftersom att jag sov så länge idag. F**K. Jag funderar på att ringa min kontaktperson imorgon runt 08 och fråga om han inte kan hämta upp mig så jag slipper allt det där.. hoppas. För just nu gnager det som fan i bröstet. Och jag vill skada mig. Uhu, jag som haft en så fin dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar