måndag 11 april 2011

0146; Lättnad

En sten har lyfts från mitt bröst, jag fick beviljat aktivitetsersättning från F-kassan. FY_FAN_VAD_UNDERBART! Jag är så otroligt glad och lättad.. Det har tärt på mig en hel del att ha 0 kronor att leva på i flera månader. Men nu.. Åh, ♥.


Det är helt fantastiskt, så nu slipper jag den ångesten. Nu kan jag fokusera på allt annat. Och det behövs, för jag har mått rätt så dåligt den senaste veckan.. Vilket också har märkts i bloggen. Jag har väldigt många självskadeimpulser som jag kämpar mot varje dag, oftast vinner jag mot dom, men ibland förlorar jag. Och det är jobbigt som fan.
 
På tisdag ska jag och min kontaktperson från Psyk bege oss till Socialkontoret och träffa en handläggare, nu ska jag söka boendestöd. Läskigt men behövligt. Sen ska jag försöka ta mig till Träffpunkten i veckan, jag har som mål att ta mig dit en gång i veckan. Jag hoppas jag klarar det. Och jag hoppas att jag får boendestöd. 

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att du fick beviljat! Sitter själv och väntar på att beslutet ska trilla in när som helst.. nervöst! kram :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra, grattis o.s.v.! :)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS !
    Vad skönt att du fått beviljat, jag väntar på mitt beslut.
    Det är ett helvete när man bara måste sitta och vänta.
    Självmordsbenägenheten ökar något otroligt...

    Hur känns saker för övrigt ? =)

    SvaraRadera