tisdag 12 april 2011

0149; Helvetesfanockså

Jag kom inte iväg imorse. Jag ringde min kontaktperson och sa att jag varit vaken hela natten och att jag inte kunde ta mig ut - det gick bara inte. Så han skulle ringa handläggaren på Socialförvaltningen och be om en ny tid. Fuck, jag blir så besviken på mig själv.. Men jag hoppas jag får en ny tid snart. 

Nu till något roligare, min nya dator som jag har beställt är nu påväg hem till mig! Såååååå kul och väldigt skönt. Den jag har nu är nämnligen inte så pigg längre + att den orkar INGENTING, då det är en mini-laptop. Men nu har jag beställt en större och Mycket bättre laptop, ih!

Nu tänkte jag testa mitt nya smink och kanske möjligtvis försöka ta mig till Maxi för en liten handling. Heja mig!

1 kommentar:

  1. Vad har du beställt för dator?
    Nyfiken då jag är en liten tekniknörd?

    SvaraRadera