lördag 23 april 2011

0163; Glad påsk!

Påskafton idag. Det känns inget märkvärdigt alls, inte så konstigt kanske med tanke på att jag inte firar påsk. Men vädret är himla fint och mitt "vår-&-sol-lycko-rus" håller i sig, och det gillas som tusan! Men jag ska tillägga att det går väldigt mycket upp&ner, som en bergodalbana. Ena sekunden kan jag känna mig väldigt lugn och tillfreds och i nästa får jag sån fruktansvärd ångest så jag inte vet vad jag ska göra av mig själv. 

Och en till sak.. Jag märker att jag blandar ihop drömmar och verklighet - alltså jag "kommerihåg" saker som jag tror har hänt, men i själva verket är det oftast saker jag drömt. Lite halvläskigt, jag undrar vad det kan bero på? 

Men jag hoppas att alla ni som läser detta har en underbar påsk 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar