fredag 16 september 2011

0195; Breathe me

Nu har jag kommit hem, det var inte så farligt som jag föreställt mig.


Han var rätt ung, men väldigt bra. Han gick igenom ungefär vad som kommer hända under våra första möten. Han frågade också en hel del om mitt nuvarande mående. Därefter så fick jag ett personlighetsformulär som jag skulle fylla i tills nästa gång vi ses. Jag har redan fyllt i det. Han bad mig svara med magkänslan och inte överanalysera frågorna, vilket jag följde, magkänslan alltså. Vi bokade in två tider nu på en gång; Nu på måndag och nästa måndag.
Jag känner mig inte lika nervös inför kommande möten med honom nu när jag har lite koll på läget. Eller koll, snarare kontroll. Men han kunde inte ge mig något slutdatum för utredningen, men det tar vi som det kommer. Nu känner jag mig lite tom och spänningarna har släppt. Hoppas det vänder mot det bättre snart!

Thank God att mitt frikort gäller häruppe också! Annars hade jag varit tvungen att betala 300 kr idag. Phuh, frikortet gäller fram tills i Mars dessutom, sweet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar