tisdag 11 oktober 2011

0224; Knappt sovit en blund

Som rubriken lyder så har jag knappt sovit en blund inatt.

Jag försökte sysselsätta mig så gott jag kunde under tiden jag inte kunde sova, så jag myste med råttorna, fick för mig att möblera om, började möblera om, kollat runt på internet, försökt sova osv. 
Nu har jag vaknat och ätit frukost! Så det är väl nu dagen börjar.. jag ska fortsätta med mitt rum. Städa och få till möbleringen! Det blir fint när det är klart. Och jag ska också göra rent råttburen, så jag har det jag gör idag. Jag tänker INTE stressa! 

Förresten så ringde psykologen från bedömningsmottagningen igår, han sa att han hade skickat en remiss till Affektiva mottagningen här där jag bor så att jag borde få en kallelse rätt så snart. Det handlar ju om min kommande behandling, jag har ingen aning om vad det blir. Men det blir nog bra hursom. 

Nä, nu ska jag ta tag i den här dagen! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar