måndag 18 april 2011

0158; Fokus

Fokusera, för fan fokusera nu. Försök tänka logiskt, tänk logiskt - sluta inte. Låt inte hjärnan ta över för då är det kört. Fokusera, gör något som du kan lägga tankarna på. Vad som helst, utan att vara destruktiv. Fan, destruktiv har jag redan varit. Skuld, ångest, äckliga och vidriga känslor. Jag hatar att känna. Ta bort skiten.

Jag tänker hemska tankar, och jag tänker på att låta blodet rinna. Det känns som att alla mina sårskorpor pulserar och bara vill rivas loss, som att det finns för mycket innanför skinnet som behöver komma ut någonstans - var som helst och hur som helst. Skuldkänslor. Äckelkänslor. Jag vill kontrollera det som gör ont, jag kan inte kontrollera det och det skrämmer skiten ur mig. Jag är rädd. Jag har ångest. 

Jag vet inte vad jag ska göra. Försöka sova? Då kommer jag vakna inatt. Jag kan inte fokusera. Jag kan inte stänga inne det onda. Fan. Fan. Jag ska försöka spela något. Lägga fokus på det.. Hoppas det lugnar. Tjohej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar