onsdag 20 april 2011

0160; Sömnen uteblir

Dom senaste dagarna har jag sovit otroligt dåligt - det är ett par månader nu sedan jag hade sånna här problem sist. Jag förstår inte varför? Otroligt jobbigt..

Imorgon (idag) så ska jag ringa psyk igen. Jag kommer nog få be om att få byta kontaktperson där, då kontakten jag har nu inte är så bra.. Snäll, men det hjälper mig inte. Och sen ska jag försöka få tag i försäkringskassan också.. Lika bra jag håller mig vaken tills det är dags att ringa.. blö.

1 kommentar:

  1. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)
    Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)
    Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_21.html

    SvaraRadera