torsdag 21 april 2011

0161; Inlägg etthundrasextioett

Torsdag; Idag är jag trött.. Och hela lägenheten känns fuktig eftersom att vi tvättade igår också. Tvätten hängs alltid i lägenheten pga paranoia att någon ska typ, sno kläderna. Hah. Stört, jag vet - men sån är jag! 
Sjukt jobbigt när det är såhär fuktigt.. uh, jag blir alldeles frusen på något vis - och klibbig samtidigt. Mycket udda, och jag gillar det inte. 

Om en timme ska jag sätta mig på bussen till Lena, vi ska ta en liten sväng på stan. Systemet och någon djuraffär. Sen går vi och handlar PÅSKGODIS! Galet, jag hittar alltid nya ursäkter till att äta onyttigt. Men nu måste jag också bestämma mig för om jag ska köpa en flaska vin eller några cider? Hm, svårt val.. hoppas jag hinner bestämma mig innan vi kommer till Systemet, för annars slutar det med att jag går därifrån utan dricka. Men men.. vi hörs sen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar