tisdag 26 april 2011

0165; Going Through Changes

Just nu är jag hemma hos min vän Lena, och jag kommer att stanna här några dagar. Det behövs. Jag har en del saker att uträtta och en hel del saker att planera. Jag har redan börjat.
Rutiner, det ska jag få in i mitt liv - för att det behövs verkligen och just nu har jag noll rutiner och har inte koll på något. Så igårkväll och nu en stund på morgonen har jag suttit och planerat och byggt lite schema för mig själv. Och detta kan jag inte göra hemma hos mig, jag får liksom ingenting gjort så jag får börja nu när jag är här. Och det är mycket nyttigt.

Men nu ska jag inte spinna vidare.
Men jag kan berätta att jag mår rätt så bra, så var inte oroliga. Vi hörs snart igen <3

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kommer komma in i rutiner som du vill har och som fungerar i längden.

    Svar på din kommentar - Jag är med glad över att jag inte blöder längre och nu någon vecka senare känns inte dem långa dagarna lika jobbiga längre.

    Kram...

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fortfarande mår relativt bra!

    SvaraRadera