onsdag 11 maj 2011

0169; A phonecall

Idag ringde min kontaktperson från Psyk. Han sa att min läkare bett mig öka min Fluoxetin-dos. Så från och med imorgon så ska jag äta 40 mg/dag istället för 30 mg/dag. Jag får nog veta mer om det imorgon, då jag fick en tid hos honom kl 13.15, sååå skönt. Jag har inte haft så bra kontakt med psyk dom senaste veckorna, och jag behöver dom verkligen nu.

Jag fick också veta något himla bra! Mina utredningar är på gång, det är bara 3-4 st innan mig. Så nu kan man nästan ta på det. Det är väldigt viktigt för både mig och dom på psyk att jag får mina diagnosutredningar, så att dom ska kunna ge mig rätt terapi osv. Så snaaaaaart snart snart! Så himla skönt.. Jag berättar mer imorgon då jag själv fått veta lite mer :)

Nu åskar det som attsingen för andra gången idag, så jag är lite nervig. Men snart är jag inte ensam längre, love! Puss!

...........................................................................................................

Sheldon <3

1 kommentar:

  1. Vad bra att utredningarna är på G! Hoppas medicinhöjningen funkar fint för dig. :)

    Kram!

    SvaraRadera