tisdag 17 maj 2011

0173; Inlägg etthundrasjuttiotre

Det känns overkligt och jag befinner mig som i en dimma. Jag har sovit ganska många timmar dom senaste två dygnen. Men idag kom jag upp, jag har också lyckats ringa till Psyk och har fått två tider tills på torsdag - skönt. En tid till en kurator (första gången) och en tid till min kontaktperson. 

På fredag kommer det tre personer hit dessutom; Handläggare på socialförvaltningen, Chefen för boendestöd och en boendestödjare. Jag har alltså fått beviljat boendestöd, och nu ska det göras ett schema för 1½ månad framåt och därefter uppföljning och utvärdering. Sjukt läskigt, men behövligt. 

Nu tänkte jag försöka hålla mig aktiv, städa köket, hålla mig sysselsatt. Hålla mig på planeten. För dom senaste dygnen har varit som en mardröm. 

Och tack, tack, tack för era fina kommentarer - dom värmer mer än ni tror 

1 kommentar:

  1. Vad bra att du får boendestöd när du verkligen behöver det! :)

    SvaraRadera