onsdag 18 maj 2011

0175; Another hopeless night.


Och självklart sitter jag här med ångest igen. 

Dagen började bra, men blev sämre och sämre. Det blev bråk mellan mig och K. Jag kan inte släppa vissa saker, och jag kan inte reagera på det sättet som K vill. Jag är jag, och jag reagerar som jag gör. Bråket sitter kvar (såklart) och jag har ångest. Jag känner mig skakig och ensam. Hjälplös. Fan jag orkar inte. Men jag kämpar. 

Imorgon ska jag till psyk.. Jag hoppas verkligen jag får rätsida på något när jag varit där.. Ja, jag kan ju hoppas naiv som jag är. Jag vet bara inte hur det ska gå med sömnen - jag behöver komma upp allra senast kl 08.30. Och idag vaknade jag väldigt sent.. Ja, jag hoppas det löser sig på något vis. Jag skriver mer imorgon förhoppningsvis, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar