torsdag 15 september 2011

0193; Dont fuckin' think

Vaknade inte lika tidigt idag, vaknade 08.20. 

Men det ska tilläggas att jag vaknade inatt och var vaken i typ två timmar. Så jag har inte sovit så mycket ändå. Men på något vis känner jag mig ganska utvilad. 
Morgonmedicinen är tagen, frukost i magen och kläderna på kroppen. Så jag är redo för idag. Jag och Ingela ska åka till Erikshjälpen i Timrå, min faster Carina kanske följer med hon också. För er som inte vet så är Erikshjälpen lite som Myrorna. Jag hoppas jag hittar något fint!

Jag ska försöka stänga av hjärnan och ångesten idag. Det blir nog Stes som får hjälpa mig. Det är så skönt att fluffa iväg lite.

Hoppas alla får en fin dag, puss.

1 kommentar:

  1. har också tagit stes för att "fluffa" iväg lite... ibland behöver man det :P

    SvaraRadera