söndag 25 september 2011

0203; Försvinnande depression

Det känns som att min depression börjar avta sakta men säkert, jag känner mig piggare och lite starkare. Men självklart så kommer det en baksida med detta också.. Min ångest ökar. Jag får mer ångest på dagarna nu än när jag var djupare i min depression. 

Och med den ökade ångesten och med mer energi så ökar också min självdestruktivitet. Det är ju så jävla typiskt, jag hatar det. 

Men en sak som är både bra och dålig är att jag nu börjar komma till självinsikt - jag har börjat se mina egna dåliga sidor. Det ger ångest att veta att jag faktiskt är manipulativ, att jag är alldeles för impulsiv i vissa situationer och allt annat dåligt som rör sig i mitt huvud.

Blah. Jag skriver mer sen..

1 kommentar:

  1. Sv; Ja det är jätte jobbigt att må dåligt för oss båda..Hoppas det kommer någon "dunder medicin" snart..Hahah

    SvaraRadera