måndag 26 september 2011

0204; Psykbryt nr 56949003940094.

Inatt fick jag ett psykbryt.

Jag har fått för mig att en för mig otroligt viktig person inte tycker om mig längre och att personen gör allt för att undvika mig. Vilket är fruktansvärt hemskt och jobbigt att jag bara bröt ihop. Det blev tårar och nya sår. Även ett samtal med min mamma som försökte göra det bästa av situationen och peppa mig. Men jag kommer inte ihåg vad hon sa mer än att hon älskar mig och att mina bröder älskar mig och att hon skulle ringa personen i fråga och höra varför hen inte svarar när jag hör av mig.

Så ja, jag får väl se vad som sägs. Men jag bad mamma att inte berätta att OM personen inte tycker om mig. För det skulle jag inte klara av.

Well, nu ska jag iväg till psykologen snart för mer utredning.. hörs senare!

2 kommentarer:

  1. Sv; Lägger till dig på msn så kan vi prata mer där...Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att personen har en vettig förklaring till varför hen inte hört av sig till dig.

    SvaraRadera