måndag 26 september 2011

0205; Titanium

Så har en hel dag bara försvunnit.

Jag vaknade av mig själv imorse tre minuter innan mitt larm, larmet stod på 09.00. Jag såg helt hemsk ut, mina ögonlock var väldigt svullna och jag såg trasig ut. Jag kände hur ångesten steg och strax innan jag begav mig mot psykologen stoppade jag i mig 15 mg Stes.

Så ja, jag var väldigt påverkad under den timmen.. Men det var ingen fara, jag var med och kunde svara på alla frågor. Nästa vecka ska vi prata om Diagnoser och Behandlingar. Så snart får jag veta.. Men antagligen blir det som jag tror. Jag har allvarliga emotionella problem, jag kan inte hantera mina känslor. Så man ser ju vilket håll det pekar åt..

Idag har jag också handlar hem lite nya Promarkers så att jag kan rita! Himla kul, jag köpte också knästrumpor och benvärmare. Betalat lite räkningar.. så nu är pengisarna slut - kaputt.

Aja.. det var dagens!

1 kommentar:

  1. Jag har lagt till dig på msn nu. är en bra lyssnare och vill gärna stötta dig så mycket jag bara kan.

    Kramar får du/Micke

    SvaraRadera