måndag 3 oktober 2011

0216; Hello Monday!

Åh,  ä n t l i g e n  Måndag!

Ja, om igår. Som jag skrev så blev det ett besök på akuten och jag fick sys. Jag skar mig ganska djupt. Det liksom, var för mycket i skallen. Alldeles för mycket självhat, för många tankar. Dom frågade om jag ville ta mig till akutpsyk, men jag ville åka hem. Jag ska ju iväg till psykologen idag, så då kände jag att jag ville hem innan liksom..



Så nu sitter jag här, redo. Om 50 minuter åker jag mot psykologen och jag hoppas innerligt att jag kommer få något svar idag, något svar på varför jag mår som jag gör, varför jag är som jag är. Och jag vill veta när, hur och ATT jag kommer få behandling. Jag är nervös, orolig, förväntansfull och allmänt jagvetintevad. 

Jag skriver sen om hur det har gått, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar