torsdag 6 oktober 2011

0220; Inlägg tvåhundratjugo

Crappy day. 


Eller nä, inte egentligen. Men en seg dag! Jag har varit trött.. och har sovit en stund osv... seg som fan. Blää, jag hatar att vara såhär trött och seg. Nu vet jag inte hur många gånger jag har skrivit ordet seg haha. Fy. Och jag har hetsätit choklad.. usch. 

Men jag har blivit peppad av min pappa att börja äta ännu mer nyttigt, LCHF-style. 
Och NU vet jag varför jag inte gått ner i vikt - pga Lyrican. Som jag nu håller på att sätta ut. Yes, så när den är borta kanske det händer något med vikten. Whoop! Åh nu har jag inte en jävla aning om vad jag babblar om längre.. Vafan!? 

Borderlinehelvete. Men nu har jag ett namn på skiten, det är faktiskt skönt. Och det har börjat smälta in nu, skönt det med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar