torsdag 2 juni 2011

0184; Sommarplaner!

Jag ska åka upp till min mamma på söndag, så jag kan vara med och plocka ihop hennes lägenhet då hon ska flytta och dessutom fira min lillebrors student <3 SÅ himla roligt! Jag ser verkligen fram emot detta, även om tågresan skrämmer mig. Men jag får försöka tänka på allt positivt tågresan bär med sig och sen har jag ju massa lugnande; Stesolid, Lergigan och Theralen. Jag kommer klara det, oh yes.

På lördagen därefter, alltså den 11/6 så finns det en möjlighet för mig att åka upp till min pappa i Sundsvall. Och ja, det lockar en del.. Jag behöver människor omkring mig som tar hand om mig, haha. Jag har ju det nu också såklart, men jag har inte träffat min pappa på typ 2-3 år, jag minns inte ens. Hemskt. Men nu är det dags! 

Och nu ska jag bege mig till Lena och vi ska bege oss mot Träffpunkten, spela pingis och ha det allmänt trevligt :) Så vi hörs senare! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar