fredag 3 juni 2011

0185; Spänningen stiger

Jag räknar ner dagarna, och nu är det inte länge kvar. Snart söndag med andra ord - wiie! Som jag längtar, jag tror inte ni förstår! Det är så himla längesen jag träffade min mamma så det är hemskt, mina bröder med för den delen... och jag ska också få träffa min pappa som jag inte träffat på typ 3 (!!) år. Spännande och kul. Jag längtar. 

Samtidigt som jag inte klarar av att vara utan Stesolid. Jag har den här jobbigt frätande känslan i bröstet och det tar Stesoliden bort.. Så jag håller burken nära mig hela tiden.. Minsta lilla jobbiga känsla och jag tar en tablett. Jag hoppas innerligt att jag slipper detta när jag är ute och far. Jag håller tummarna för min egen skull! 

Pirr pirr för övrigt. Puss haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar