onsdag 1 juni 2011

0183; Not like the movies

Tre läkare har skrivit detta i min journal; Personlighetsstörning?

Så nu ska jag få en personlighetsutredning. Jag vet inte riktigt när ännu, men det blir rätt snart. Jag väntar på att min kontaktperson ska ringa mig och informera mig om läget, men jag kan inte hålla mig så jag kommer säkerligen att ringa honom så fort jag postat det här inlägget. 

    Jag försöker planera dom kommande veckorna, och då måste jag veta hur det blir med allt inom öppenvården & utredning osv. Dessutom har jag en sån fruktansvärd ångest dygnet runt som inte ger sig. Trots benzo och alla andra dumma metoder jag tar till med för att bedöva ångesten och tomheten i bröstet. Jag har dessutom nästan haft sönder min högra bröstmuskel. Jag kan inte riktigt förklara, men jag har en hel del blåmärken + att det gör sjukt ont.

Jag kanske åker till min mamma på söndag, och jag kanske åker till min pappa den 11 juni. Vi får se, vad som händer och sker beror mycket på Öppenvården. Men nu ska jag sluta pladdra! Jag skriver mer sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar